10 april

Jocke började jobba igen idag, känns trist har varit så skönt att ha honom hemma.
Hoppas på att Lucas börjar återhämta sig nu, fick i honom 200 välling och en hel banan nu på morgonen, mer än han ätit sammanlagt senaste dagarna.
Börjar känna mig ganska isolerad nu...har bara sett dom här väggarna i snart en vecka, trist!
Får se om farmor vågar träffa oss idag, hon var lite avståndstagande igår, är nog rädd att bli sjuk igen.
Igår var det storstädning här hemma, i varenda liten vrå var jag och skrubbade, kändes som jag var tvungen att städa bort alla bacciller härifrån.
Jag och Lucas har haft lärostund varje dag nu, jag frågar vart lampan är... han pekar, jag frågar vart pappa är...han pekar, jag frågar vart mamma är...och får en bamsekram av goungen min=) han är så duktig.
Nu har smartungen kommit på hur man vilken knapp man öppnar x-boxen på också...jag bara väntar på att han ska bryta av luckan...
Längtar efter solen...vart tog våren vägen, den var ju nyss här?
Saknar min stund på morgonen, när Lucas vilar och jag får sitta på bron och dricka kaffe i solen...han lär väl inte sova den här stunden så länge till så då blir det ingen kaffepåbronstund=)
Nu saknar jag min Jocke, måste ringa och höra hur det går att jobba...
Ha de gott!

mina pluttisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0