24 april

Ännu en dag av sol och värme...underbart!
Igår åt vi middag hos farmor, helt suveränt.
Större delen av dagen tillbringade vi inne trors det fina vädret, orkade inte gå ut..insåg i morse varför, nu är vi sjuka igen=( att det aldrig tar slut!
Men det är bara att ta sig i kragen och gå ut endå, blir inte friskare av att sitta inne, ska gå till farmor och hälsa på när Lucas vaknar.
Jocke var och spelade fotboll igår, efter att inte ha rört sig på över ett år så kom han flåsandes in och slängde sig på golvet....jag kan inte andas! haha...fel att ta de lugnt då.
Undra hur mycket träningsvärk stackaren har idag då?
Längtar till den 15:e, då ska vi besikta bilen så man kanske tar sig någonstans, börjar bli väldigt less på att inte kunna åka som man vill och bussen är inte ett alternativ.
Nu ska jag göra lite nytta om jag hinner!
ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också sjukt trött på alla sjukdomar nu, Nova har varit sjuk i princip hela vintern och våren, det ena avlöser det andra! Krya på er. Kramar.

2008-04-24 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0