fredag igen

Känns som veckorna bara rusar iväg, hinner knappt blinka så är det fredag igen.
I mårn ska jocke och jonny fixa forden, helt underbart att få köra min älskling igen...saknar!
Ikväll kanske Mariana och Kalle ska komma, känns som evigheter sen vi såg sist.
Idag känns det som en höstdag, allt är mörkt och dystert, trist när Lucas sover är det också.
Jag fattar verkligen inte vad man gjorde av all tid innan Lucas kom, jag måste ha haft ett otroligt tråkigt liv=)
Nu går det inte en sekund utan att det händer nåt, man jagar kramas skrattar busar bråkar tröstar och har fullt upp varenda sekund.
Vissa dagar vill man bara dra täcket över huvudet och somna om, men då får man se det där underbara lilla ansiktet så kan man inte låta bli att känna sig glad i hela kroppen.

Har tänkt på pappa sen jag vaknade i morse, känner en enorm saknad idag...vet inte om det är de dystra vädret som gör det värre.
Går igenom sista samtalet om och om igen...blir tokig, jag kan inte ändra nåt så varför grubbla.
Men jag bara tänker på vad jag kunde gjort annorlunda...hade nog inte spelat någon roll, men för mig hade det nog gjort de.
Tänker på sista gången vi var i hans lägenhet och känslan av att vi kastade hela hans liv i en kontainer...

Nu ska jag ta en kaffe och ringa min kära mamma....ha det gott!

ELSA
KORVEN

Kommentarer
Postat av: Theres

När man tänker på en person som har tagits ifrån en så betyder det att den personen är där. Så det betyder att varje gång du tänker på din pappa så är han där med dej, du kan bara inte se honom

2008-04-20 @ 22:35:56
URL: http://nogg.se/Theresmikaelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0