gårdagen...

Gårdagen började bra, fick sova till 10 och kände mig som en helt ny människa.
Klev upp till tystad, då hade jocke och lucas gått till farmor på morgonkvisten, så jag satte igång och storstädade som en galning, fick vara städat i en timme iaf=)
Sen kom Joel, Martina och ungarna och vi grillade och tog en öl, och som vanligt lyckade Martina lura iväg mig på äventyr=) vi skulle få en tjejkväll i Almåsa och grabbarna skulle få en killkväll på Näldengalan nästa helg.
Så Jocke skjutsade oss till Linnea på en förläsk, sen kom Alex och hämtade upp oss och vi for till Almåsa.
Var inte så givande i Almåsa, kul att träffa lite folk, men jag önskar att jag stannat hemma eller hittat på någe annat me Martina ist.
Idag har vi bara slappat, Alex kom på besök en sväng och fick Lucas på bättre humör...Lucas gillade verkligen Alex, han brukar vara lite avvaktande mot nya människor men nu kastade han sig i famnen på Alex direkt.
I mårn blir det en tripp till kräkom, ska väga och hälsa på momma.
Mamma ringde tidigare ikväll och berättade att hon gjort en barnrum av sitt extrarum, men gosedjur och alla Lucas leksaker så de ska bli kul att se.
Nu ska jag gå och sussa
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0