helvetesdagjävel!

I morse ringde Jocke och lät som en ledsen hundvalp...han har fått sparken! vi har ju vetat ett tag att dom kanske måste låta folk gå på jobbet, men nu fick han sluta i mitten av maj.
Kändes som om någon kastade en hink kallvatten över mig...vad gör man nu?
Jag har verkligen längtat efter att börja jobba...men nu kändes det inge roligt alls längre...
Men efter många tårar och lite eftertanke så insåg jag att det är bara att bryta ihop och gå vidare.
Nu kanske han får börja på Hallstöms, om inte annat så kommer han få vara hemma med vårat lilla troll och jag får vara försörjande ett tag.
Inte nog med det så dog biljäveln mitt i en korsning idag också. fick ringa Jocke som kom och startade aset...kan det bli bättre än så här???

Vi satt och tittade på tv alla 3 igår kväll...såg Lucas få en jävla fart mot tv bänken, hasar sig upp på knä och sen ställer sig token upp och börjar banka på tv:n...förut har han ju bara ställt så mot dammsugaren och då kommer han inte riktigt upp helt.
Våran lilla bebis börjar bli stor, känns både roligt och lite sorgligt på samma gång.
Du gör varje dag till ett äventyr...

Kommentarer
Postat av: Såfia

Det låter som om du skulle behöva en ny bil.. =) o köra den gamla till skroten.. det e inge kul med skruttiga bilar.. !! =)
Kram sofia

2008-04-16 @ 17:50:02
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: martina

Stor han blir plutten eran. Tråkigt att höra om jobbet, men det ordnar sig alltid.

2008-04-16 @ 19:38:04
Postat av: Theres

Hoppas att allt ordnar sej för er! Jag lovar att när jag blir miljonär behöver ni inte oroa er för jobb eller bil, det ordnar dr phil:P

2008-04-17 @ 19:31:30
URL: http://nogg.se/Theresmikaelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0