kvälls

Vilken dag! har suttit hos farmor och surrat hela dan, bara mått gott.
Lucas älskar verkligen att vara ute, och jag också för den delen.
Sen gick vi hem och laga mat till maken och tog en kvällsprommis ner på byn och åt glass, såna här dagar vill jag ha fler av.
Jag har insett vad lyckligt lottad jag är som får vara hemma med Lucas hela sommaren.
Nu är jag sönderbränd och liknar en kräfta, nu är det dax att natta min lilla buse, men hans pappa håller på att busa upp honom så vi får se hur det går=/
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Såfia

han e såå söt..!!
hoppas att ni har det bra i sommarvädret..
kramar sofia

2008-04-25 @ 08:15:08
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0