kvälls

Var och storhandlade idag, var lite nervös över hur det skulle gå med en väldigt trött och arg liten kille...
Gick över förväntan, Lucas skrek 5 minuter inne på willys, men somnade och sov tills vi flyttade över han till bilen.
Nu har vi sålt skrotvolvon också, skönt att slippa den, men jag tror jag såg en tår i Jockes öga=)
Lucas har varit busigare än vanligt ikväll...klättrade upp och ner i soffan tills han var så trött att armarna knappt bar han.
Jag försöte titta på talang och han skrek mig konstant i örat, och ju mer jag höjde tv:n ju mer höjde han rösten, då var det bara att ge upp och lägga sig på golvet och kramas..men det mycket mysigare
Då försökte han klättra upp på mig genom att ta tag i mina hårtestar, jag om jag blir flintis så vet ni varför=(
När det blev nattning så somnade sötnosen med hicka...vem kan somna med hicka? då är man trött=)
Nu ska jag ge Jocke en kram och berätta hur mycket jag älskar honom...

Kommentarer
Postat av: Såfia

hej tjej!
hae nog inte riktgt fattat att du jocke har lilla lucas tillsammans.. ungick juh med dig o sen flyttade jag ifrån krokom o börja i samma klass som jocke.. lite kul faktiskt.. ha haaa..
många kramar från oss

2008-04-26 @ 14:35:13
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Desirée

Jaa jag har ju hittat hit nu.. :) Tänkte göra ett försök. Vad söt han är killen eran. Och vad stor han blivit. De går fööör fort!

2008-04-27 @ 17:39:49
URL: http://glitterfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0