när vänder det?

Nu är fan all ork slut!
Jag kommer inte ens ihåg hur Lucas såg ut när han var glad, kan inte komma ihåg sist jag såg han glad.
Kommer inte ihåg hur det känns att få sova mer än 3 timmar i sträck, kommer inte ihåg hur det känns att vara utvilad och pigg.
Vad ska man göra när man känner sig som den sämsta mamman i hela världen?
Alla säger att det är bara en kort tid, det går över...men nu har det gått snart 9 månader och det är fortfarande likadant.
Jag blir så ledsen när allt jag gör är fel, han bara skriker och gnäller hela tiden.
Dom har kollat han från topp till tå och det är inget som är fel...men jag undrar verkligen hur man kan gnälla och skrika 24 timmar om dygnet om man mår bra?
I går natt vaknade han kl 3 och skrek i 3 timmar tills jag lyckdes få honom att somna om i 45 minuter, sen började han gnälla och gnällde tills han somnade igen...och så fortsätter det.
I natt har han vaknat 1 gång i timmen och skrikit...vaknade halv6 och har skrikit fram till nu då han somnade...
Jag älskar min lilla skrutt över allt annat i hela världen...men vad ska jag göra för att han ska må bra?
Saknar verkligen ditt leende nu....


Kommentarer
Postat av: Såfia

Man vill juh säga att allt kommer att bli bra, =).. men han har inte kolik då..?? Jag tycker att du ska ta honom til läkaren igen..!!
Lycka till o passa på att sova varje gång han somnar under dagen med..
Många kramar sofia

2008-04-13 @ 13:23:54
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0