saknad

Idag sov lillen till halv7...wiiie!
Sen gick vill farmor och våldsgästade, satt och solade, Lucas gungade för första gången..såg så roligt ut=)
Sen fick farmor låna Lucas ett tag och Mariana kom och solade och drack kaffe med mig, efter 45 minuter började saknaden och vi for tillbaka...farmor blev nog lite besviken, men det blir nog bättre nästa gång=)
Det är så konstigt, jag kan vara hur trött som helst och behöver få vara själv ett tag, men när jag väl sitter där ensam så saknar jag skrutten så att det gör ont...känner mig helt tom utan Lucas.
Var kul att få träffa Mariana igen, men vart får tjejen all energi ifrån?? tokfia=)
Nu blir det film eller sova...troligtvis det sista
Ha de gott!
mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0