vilken dag!

Har tjatat om solen i flera veckor och nu när den äntligen är här så hamnade jag här istället=)
Har suttit en stund nu när lillen sover, men nu måste jag göra någon nytta.
Jocke och jonny lagar forden, men det verkar inte gå nåt bra...får se hur det slutar.
sandra var här en sväng på fm, så jag fick känna på go-magen=) så mysigt!
Känner mig så rastlös idag, bara kryper i hela kroppen...
I natt var första natten på snart 9 månader som jag fått sova en hel natt utan avbrott, jocke tog Lucas i natt och i morse och jag sov med öronproppar...kan säga att det var väl behövligt.
Är nog därför jag har så mycket energi som jag måste göra av med idag, Lucas brukar vara duktig på att köra slut på mig på dagarna, men idag var han inge pigg alls.
Dregglar värre än cosmos också, så han kanske håller på att få den vänstra framtanden också.
Var ju lite roligt sist vi var till läkaren med Lucas, då bad jag henne titta i munnen om det var någon tand på g eftersom han var så svullen...nej men det var de ju inte, han hade kanske lite inflammerat pga av att han gnisslar med nedertänderna där uppe....morgonen därpå hade riskornet kommit upp=)
Vi vet fortf inte hur det blir med jobb för jocke, hoppas ju på att han får det andra...men vet inte när han får svar på de.
Nu ska jag baka nåt gott!
image50


Kommentarer
Postat av: Malin och Nova

Va söt han är lillkillen eran. Kram

2008-04-19 @ 16:04:31
Postat av: Sandra

hej och tack så mycket! =) Va söt han är lilla Lucas, hoppas allt är bra med er också! Kram Sandra

2008-04-19 @ 21:16:11
URL: http://sandraalundh.blogg.se
Postat av: Såfia

Han e så lik dig lilla lucas!
Många kramar
//Sofia

2008-04-21 @ 15:03:17
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0