vinterkräksjuka

Ja nu ligger vi alla 3 och har det där helvete!
Jag började i lördags och efter kom Lucas, i natt vaknade jag av att jocke kastar sig upp ur sängen..men han hann dock inte fram=/
Har nog aldrig varit så här sjuk, sov från 4 i lördags em till 4 igår em, vaknade enbart för toabesök.
Lucas verkar klarat sig lite bättre iaf, kämpar med vätskeersättning och allt som han kan tänkas tycka om.
Och nu har både mormor och farmor blivit sjuka också, stackarna!
Farmor var så snäll och kom med mat och dryck och som tack så fick hon kräksjuka hon me=(
Ha det gott!
mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Såfia

Stackars er..!!
Hoppas att ni mår bättre nu.. får komma upp o hälsa på mina tjejer från krokoms tiden..
ha det underbart..
Många kramar sofia

2008-04-07 @ 19:57:29
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0