färdigkalasat

Har varit så roligt att ha kalas för min lilla skrutt, men jag måste säga att det är tur att det bara är 1 gång om året=)
Efter att ha jobbat fredag natt till lördag sov jag 4 timmar, klev upp och städade och bakade hela dagen, söndag blev det mer bak och massa ballongblåsningar och påklädning, sedan var det folk hela dagen, igår blev det mer städning och bakning, mer gäster hela dagen och tillslut ramlade jag ner i sängen klockan halv8 och somnade direkt=)
Men värt varje sekund av stök, för roligt har det varit och mycket fint har lillen fått av alla också.
Idag blev det finväder, så efter att ha varit inne hela helgen så ska vi verkligen njuta av finvädret idag.
Just nu ligger en väldigt tjurig 1-åring och kämpar mot sömnen, trots att ögonen knappt orkar hålla sig öppna=)
Jag känner mig totalt slutkörd och skulle göra vad som helst för att få sova, men när ska man få tid till det?


Börjar verkligen känna dagisångest nu, vill få vara hemma ett tag till...nu ska jag försöka få i mig någon frukost.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0