lång dag

Har varit en väldigt lång dag, vill bara få sova vakna och hämta lucas.
Har varit hos smurf och druckit kaffe, sen fick jag massage av den lilla ängeln också=), har mått så konstigt hela dagen, som om jag har någon nerv i kläm eller nåt.
Hoppas det känns bättre i mårn.

Sen var jag och jocke ut och åt kinamat, det fick mig att minnas första gången vi var ut utan Lucas, då var vi också på kina...har aldrig varit så lite att prata om som den gången, vi satt tysta hela middagen och bara stirrade ner i maten.
Efter att ha haft Lucas kolikskrik konstant i flera veckor så njöt vi nog av tystaden, den här gången saknade jag lucas och hans surrande, även om jag och jocke hade betydligt mycket mer att prata om idag än sist=)
Och självklart har jag knäskurat golvet...duktiga jag! haha blev halva köket, och sen hamnade jag här som vanligt.
Få ta resten i mårn innan jag störtar ut i bilen och hämtar min skruttunge, är så förbannat tyst och tomt här hemma så jag blir tokig.
Nu ska jag titta på film med min älskling, kanske tvingar iväg han på macken så jag får mig någon gott till filmen.
hörs i mårn!

pussgurka

Kommentarer
Postat av: MizzG

Hehe, ja du det kan ju bli så man e så van barnen e uppi hela tiden så man gillar lugnet ibland.. Men sen precis som du sa blir det tråkigt när de inte är med också ibland=D

2008-08-15 @ 16:08:24
URL: http://mizzg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0