mysig kväll

Vi har haft en jättemysig kväll, varit ute tills Lucas höll på att somna i sandlådan=) sen blev det film med älsklingen, bara myst och mått gott.
Efter några veckors depp så känns det som det börjar vända, vill få må bra igen...kan bero på att jag inte jobbat natt på flera veckor.
I mårn ska lucas vara hos sin farmor hela dagen, hon ville att han skulle sova där, men jag vill få känna efter i mårn om han får det=) jag kanske är lite ego, blir nog mindre tid hos farmor nu när han börjar dagis också, men det blir ju mindre tid för mig också.
Och vad ska jag göra utan Lucas hemma? nu för tiden kan man ju göra det mesta även om han hänger i byxbenet ibland, jag måste nog hitta ett intresse nu, annars kommer jag bli en sån som lever genom sitt barn och glömmer bort att leva själv också.
Får väl börja sticka eller nåt=) brodera? äh! jag kommer nog på nåt vettigt.

Nu ska jag titta till mitt lilla hjärta och sen blir det att krypa till kojs.
natti natti!
sötisen
en trött Lucas äter tårta igår
Lucas har fått en ny hobby...stenar, dom kan man äta, kasta, titta på...ja roliga verkar dom va iaf=)


spanar efter katten...eller "tatten" som lucas säger


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det där med stenar är Nova en hejare på också, precis som Lucas, tror att dom flesta hamnar i munnen! Här är allt bara bra. Nova blev 1½ år den 8/8. Börjar på dagis den 1 september. När börjar Lucas dagis då? Kram

2008-08-14 @ 10:36:50
URL: http://lill-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0