uhhhh!

Har varit en jättebra dag, varit hos Gabbe och Ella hela dan.
Tog en promenad och surrade lite skit, även om jag kanske inte var den pratgladaste människan idag så var det skönt att ha sällskap som fick mig att skratta mer än på länge...uhhh! hahaha, Ellas dagispersonal lär väl börja undra=)
Lucas lekte en stund på uteplatsen , sen gick vi på en promenad och den lilla sömntutan sov i flera timmar, har nog inte hänt sen han var nyfödd, men han behövde det nog.
Ella var ju så söt och snäll, och hade blivit så stor, Gabbe var precis den tokiga och roliga tjej som jag minns att hon var.

Nu ikväll har vi varit ute i lekparken, Alexander och Jocke var nog mer lekfulla än Lucas var, satt i sandlådan och byggde sandslott med valllgravar, gungade gungbräda och var som små pojkar igen=) Lucas tyckte det var roligast att äta sand varje gång jag tittade bort.
Nu ska jag som vanligt titta på Dr House och längta efter snus=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0