sjukling

Blev faktiskt ett trevligt besök hos släkten igår, mormor var självklart tvungen att berätta för mig va tjock jag var, men det hade jag minsann alltid varit...ja vad ska man säga?
Annars var det roligt att träffa kusiner och moffa, morbror, och så min momma så klart...vem kan glömma henne.
Blev ingen lång visit eftersom lucas verkade så trött och hänging, kändes lite varm också.
När vi kom hem så verkade han helt matt och var kokhet, tempen visade 40 grader, så inte konstigt att han var varm och matt.
Han låg i famnen hela kvällen och såg så ynklig ut, orkade inte äns gråta, bara kved lite tyst.
Är så hemskt att se han så ynklig, men distrikts-sköterskan var snäll och kom med lite alvedon och sen fick han sova hos oss.
Var till läkaren idag och kollade så att han inte hade något i öron eller hals, han hade tydligen lite rodnad i halsen, men det skulle få försvinna av sig själv...skönt att slippa massa mediciner iaf.
Annars har vi mest bara varit hemma och tagit det lungt idag, försökt hålla Lucas någorlunda lugn, men med febern borta så var det full fart=) några minuter iaf, sen orkade han knappt sätta sig upp.
Många gånger är det jobbigt att Lucas är så aktiv, men tack och lov att det är lite fart i honom, va tråkigt det skulle va om han var så lugn som igår...vem skulle jag bråka och busa med hela dagarna=) skönt att han är sig själv igen.
Nu ska titta till min lilla prins och sen kika på lite "Dr House", kanske försöka få lite mer sömn än i går natt, jag och lucas ska nog inte ligga i samma rum, varje litet pip av honom så vaknade jag, och varje gång jag hostade så vaknade han.
Lite bilder från idag och igår:

ute och går me mamma och momma
åker bil
leker med Martina
momma & moffa
kusin Christoffer
kusin Martina
titta mamma vad jag kan kladda!
febrig i pappas famn
bus

Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Så söt han är =)

2008-08-08 @ 02:04:27
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0