5 generationer

Idag har vi träffat släkten igen, gick bättre den här gången.
Inge tjafs och gnäll iaf.
Var upp till min gammelmomma i offerdal, drack lite kaffe och Lucas försökte riva stället=)
5 generationer har vi lyckats bli

Nu ligger min lilla skatt och sover efter massa gnäll och trots, har börjat sin jaghatarattsova-period igen.
Jag blir trött bara av att titta på han när han tvingar ögonen att hålla sig öppna, förstår inte vad som är så hemskt med att sova.
Annars har vi inte gjort så mycket, igår var det lite efterskott-kalas för Lucas, Håkan, Marianne, Cornelia och ida kom och åt tårta och Lucas fick presenter.
Lucas fick ett lego med djur och grejer, och en klossvagn på hjul.
Nu ska jag försöka vila innan Lucas vaknar och kommer på att råkade somna..
Lucas har lärt sig pussas nu=)
Jag älskar er mina underbara pojkar...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild på dig och Lucas! Bara bra med er?

Kram

2008-08-13 @ 21:41:46
URL: http://lill-malin.blogspot.com
Postat av: MizzG

Dom e gosiga när dom pussas och vill kela :)

2008-08-15 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0