ny dag nya tag

Ja nu har jag brytit ihop, så nu går vi vidare.
Idag kanske vi ska hälsa på Gabbe och Ella, efter att inte pratat med varandra på flera år så känns endå allt precis som förut när man surrar med henne.
Och när jag försöker komma på varför vi blev osams så kommer jag faktiskt inte på varför.
Ska bli roligt att få träffa Ella också, har bara sett henne 1 gång sedan hon var liten bebis

Mamma var nyss här och bjöd på kaffe, här få man ta med eget kaffe om man vill ha=)
Lucas har precis somnat i vagnen på balkongen, han verkar så trött och gosig idag så jag lurar på om det är fler tänder på väg.
Verkar som det kommer nya varje dag, nu är det vad jag vet 10 tänder i han lilla mun=)
Väntar fortfarande på att han ska börja gå riktigt, men just nu är mer intresserad av att lära sig prata, han blir så frustrerad när vi inte förstår vad han säger=)
Nu ska jag dränka mina sorger i kaffe=)

Ha en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Grethe

Sköt om dig gumman! Kram

2008-08-10 @ 11:04:07
URL: http://garbo12.blogg.se/
Postat av: MizzG

det va kul att ni kom hit och det stämmer som du sa =)

varsegod för kaffet ;)

2008-08-10 @ 18:51:32
URL: http://mizzg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0