bitterfitta

Sitter här och försöker hålla ögonen öppna, är så trött, fattar inte vad det är för fel.
Har precis lagt Lucas, blev tidig kväll eftersom han inte ville sova på em.
Fick precis gå in och lägga tillbaka allt i sängen efter att han kastat ut varenda pryl och ropat mamma i falsett, han vet ju att man kommer och lägger tillbaka allt och ger han en till godnatt-kram, sen kan han somna sött=)

Idag har vi varit och hälsat på Frida, Martin och Eyla, var så roligt att se lilla Eyla gå, längtar faktiskt till Lucas börjar gå på riktigt även om det betyder mera spring för min del också...ser så roligt ut när dom små börjar bli stora.
Eyla och Lucas fick byta presenter eftersom Eyla också fyllt 1 år dagen efter Lucas, Eyla fick en glitterklänning av Lucas och Lucas fick en jätterolig leksak av henne som jag tror hon velat behålla själv egentligen=)
natti natti!
tiden går så fort...


Jag brukar inte vara den som tar åt mig vad folk tycker, men vad min mormor sa häromdagen fick mig ganska ledsen.
Men jag tog fram lite gamla kort och insåg att hur tjock hon än anser att jag är så har det varit värre=)
Många kilon kvar, men några avverkade iaf...ta dig i brasan din bittra gamla hagga....
      

Kommentarer
Postat av: MizzG

Men du tjejen.. du ska inte ta åt dej =D Får man barn så ser man annorlunda ut sen..ganska svårt att komma ifrån det.. men vad jag kan se så är det väl ignet fel på ditt utseende!



/Kram -G-

2008-08-09 @ 12:36:13
URL: http://mizzg.blogg.se/
Postat av: theres

Du ska veta att du har aldrig vart tjock i mina ögon;)

2008-08-12 @ 23:06:03
URL: http://theresmikaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0