1 år av saknad

Vet inte vad jag ska göra just nu, känner mig så liten...ett år har gått och jag beter mig fortfarande som om du finns.
Hela årsdagsgrejen verkar finnas för att man ska inse att någon inte längre finns, men jag vill inte inse, vill bara ha dig tillbaka.
Känner mig som en litet barn, kan inte tänka klart när det gäller det här...du är ju hemma i Göteborg och bygger vackra glasfasader.
Jag hatar att använda ditt namn i samma mening som döden...för det gör det så mycket mer verkligt.
Förlåt att jag inte kunde, ännu en gång så svek jag dig...jag kom inte den gången du tog dina sista andetag och jag kom inte idag.
Jo jag var på kyrkogården...eller jag stog utanför staketet, men allt bara låste sig.
Tänder ljusen för dig här hemma ist, precis som jag gjorde för ett år sedan.
Sitter på golvet och gråter hejdlöst och ropar ditt namn..precis som för ett år sedan...det enda som skiljer idag från för ett år sedan är att idag har jag någon som jag måste tänka på, någon som jag måste och vill vara stark inför.
Det hade du också, men jag kommer aldrig svika mitt barn.
Det är ett år sedan, men känns precis som igår...jag har precis samma sorg som den natten dom ringde, jag har precis lika mycket tårar som då.
Det kan går hur många år som helst, för du kommer endå alltid finnas i mitt hjärta...

Peter Göransson
1 år av saknad

      
               ? I mitt hjärta kommer du alltid att finnas
och jag kommer alltid se tillbaka och minnas ?
image14



Kommentarer
Postat av: Grethe

Usch vad jobbigt...Tänker på dig.Kram

2008-02-02 @ 20:38:03
Postat av: veronica

Kramar om dej gumman!
förstår hur du känner allt sorg går i vågor ska du veta, de jobbiga är att för en annan står tiden still då man sörjer men alla andra går ändå livet vidare för de e svårt att förstå...
tänk i maj e de 3år sen min sessa lämna oss!...och de sorgen e lika stark om inte starkare nu...!
hoppas du & prinsen kommer förbi något i veckan ni e så välkommen1 kramar fr oss

2008-02-03 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0