Solen!

Så skönt när solen tittar fram
I helgen var jag och sambon ut, Var hos sandra och sen till stan, men det blev tidig hemgång=)
Lillen var hemma med farmor och myste, för fösta gången på flera veckor sov han till 7! haha men bara när farmor var här.
Annars har det inte hänt mycket, Lucas ålar sig fram som en raket över golvet nu.
Igår va vi på föräldragrupp och träffade alla småknoddarna, tänk att tiden går så fort...dom är inte så små längre=)
Idag är en riktig slappardag, skulle hälsa på momma, men jag och Lucas gick och la oss i morse ist...och nu fösöker jag städa utan resultat.


 



Kommentarer
Postat av: Theres

Tjena! Hur e det med er? tänkte bara säga att jag följer med din blogg:P puss och kram snabelram:D

2008-02-20 @ 17:48:44
URL: http://nogg.se/Theresmikaelsson
Postat av: Nilla

Vilken söt Liten du har :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0