hmm...

Lillen verkade lite piggare i morse, så skönt att se=)
Kom ingen läkare igår, ringde inte ens...iaf så blev andningen bättre, vet inte om han hostade ner gröten så att han blev rosslig, så jag ringde inte tilbaka heller...men jag undrar verkligen om det får gå till så här? kanske var min skyldighet att ringa och påminna läkaren, men ska man verkligen behöva göra det?
I morse åt han med god aptit, har inte hostat lika mycket, och jag hoppas verkligen att det börjar ge med sig nu.
Ska iaf ringa och kräva ett rs-test idag.

Idag är det 1 år sedan jag var helt ovetande om hur mycket man kan sakna en människa, hur ont det gör att aldrig mer få hålla om någon man älskar.

På fredag är det 1 år sedan sista gånger jag hörde din röst
På lördag är det 1 år sedan du tog ditt sista andetag.
                                                                                                     
                                                                                                     Pappa
"Om jag blundar riktigt hårt så kan jag fortfarande höra din röst, känna din lukt, och minnas dig precis som du var."
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0