positiva tankar

Jag lyckas alltid bli så negativ i allt jag gör och skriver, ist för att se allt positivt som faktiskt finns.
Så idag ska jag ägna dagen till positiva tankar.
Jag är så otroligt lyckligt lottad, jag har världens underbaraste son, han gör mig så lycklig varje dag...att få vakna till hans leende och ha möjligheten att få ha honom i mitt liv gör mig till världens lyckligaste.
Jag har en underbar sambo som skulle göra allt för både mig och Lucas, han älskar mig för den jag verkligen är, och får mig att känna glädje för så lite.
Jag har underbara vänner som alltid finns och ställer upp, trots att jag har lite tid och är dålig på att höra av mig.
Jag har tak över huvudet och mat på bordet, och en varm säng att sova i.
Tror inte man kan begära så  mycket mer egetligen...jag är frisk och älskad....det är nog allt jag behöver för att vara lycklig.

image13

Det fungerade...vilken dag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0