Vilken dag=(

Har varit på sjukhuset hela dagen.
Ringde och fick tid hos läkaren i krokom i morse, dom trodde Lucas var uttorkad och skickade oss till stan.
Där kände och klämde dom, stack stackarn och tog massa prover.
Inget visade nåt.
Undrar ofta varför vissa jävla människor jobbar med barn...kärringen som skulle sticka Lucas var allmänt otrevlig, hälsade varken på mig eller Lucas, slet och rev i hans arm som han vore nån jävla trasdocka, och slutligen vräker hon ur sig: det verkar inte vara något större fel på han som han skriker...Va fan tror att man gör om en främmande människa pillar trycker klämmer sliter drar sticker utan att säga ett ord för att få lillen att känna sig trygg!
Visade iaf ingenting på proverna, men jag kan inte påstå  att det gjorde mig tryggare, någonting är ju fel.
Det gör så ont i mitt hjärta att det honom så här och inte kunna hjälpa, har aldrig sett honom så här ledsen och matt, känns som har har tappat gnistan helt.

♥Tack Faster för att du finns, vi är så glad att vi har dig♥
image9
Mamma är så stolt över dig idag mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0