--------------------------------------------------------------------

Tänk att jag tjatar om att jag inte har någon bil, och sen när jag får ha min bil så har jag endå ingen användning av den=)
Blev ingen tripp till staden idag, träffade Zandra och hennes lilla Jenna en sväng, jag har aldrig hållt en så liten bebis förut, fick hjärtklappning och visste inte hur man skulle hålla.
Känns som det är många år sedan min lilla skrutt var nyfödd, men det är ju bara 1 år sedan.
Är så  konstigt att tänka på att han bara funnits ett år och endå känns det som om han alltid funnits i mitt liv.
Sen gick vi till mamma och busade tills Lucas ville sova, jag kom på att jag kanske skulle vila efter han hade sovit 1 timme.
Hann precis lägga huvudet på kudden när jag hörde någon ropa mamma=)
Sen kom jocke hem och vi gick ner och handlade glass.
Nu har Alex varit här och busat upp lillen hela kvällen, så nu ligger han bara och stojar och vill busa=)
I mårn jobbar jag natten, så på något vis måste jag försöka få lite sömn både i natt och i mårn.
Nu ska jag titta på tjockisar och smalisar.
vi saknar dig korven...så tomt och tyst utan dig, kom hem<3

Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Är eran kisse borta?

2008-07-17 @ 21:58:16
URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: TuffLoysan

Huvva då.. men hoppet finns alltid. Läste om massa bortsprungna katter på familjeliv när Lillis var borta. Å där var det flera som haft sina katter borta en längre tid, och sen kom dom tillbaka. Men är han innekatt i vanliga fall alltså? Jo det är juh hemskt det här när djur går bort.. dom är juh så oskyldiga. Ska in och hämta hans urna idag.

2008-07-18 @ 08:52:14
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0