....

Jag tror att någon hörde min bön igår, när jag kom på jobbet så var det dubbelbokat, såg ingen mening i att stanna när jag var så trött.
Jag gick hem och kurade ihop mig i soffan ist.
Känns så underbart att få vara med min lilla prins hela dagen idag, och trots att jocke hade lagt honom redan kl 18 igår eftersom han egentligen skulle åka till farmor i morse, så sov han till nästan halv8 idag.
Man uppskattar varje sekund med Lucas nu när jag jobbar, separationsångesten börjar komma inför dagis=(
Nu ska vi gå på affärn en sväng med momma.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Faan vad härligt egentligen, att komma på jobbet och inse att det är dubbelbokat. Iaf om man kanske helst inte vill/orkar jobba. Har många ggr önskat att det hände mig.

2008-07-16 @ 21:22:06
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0