kusin

Blev en ok natt trots brist på sömn, fick slumra en sväng vid 4 så jag orkade kämpa på till 7=)
Meningen var att jag skulle gå direkt upp till mamma och sova i morse, men när jag kom in i trappen så hörde jag Lucas...Jocke gjorde tydligen inte det=(
Gick iaf in och tog upp han, skönt att få träffa han innan jag skulle sova.
Sen gick jag upp till mamma och sov, Jocke skulle väcka mig senast 14...men jag vaknade kl 15.
Jag hade stängt av alla telefoner och stängt alla dörrar...så jag hörde ingenting=)

Jocke jobbar på Q8 ikväll, skönt att få vara själv en stund med Lucas när man jobbat.
Vi har duschat och busat, nu ska jag dricka te och kura ihop mig i soffan.

Jag har fått en kusin! känns lite konstigt att få en kusin nu, men roligt.
Måste åka och titta på den lilla någon dag.
Och om en månad blir det 1-årskalas...längtar!
min lilleman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0