söndag igen

Då var det söndag igen då, helgerna går ju så fort nu för tiden.
Igår skulle jag lägga mig i tid, men pga min långsovning så gick det inge vidare.
Var ut och sprang 23 igår, var hur skönt som helst, men jag insåg att det inte var så smart att göra det mitt i en förkylning.
Idag blir det nog bara hemma, ska tvätta i eftermiddag ochså kommer min kära mamma hem så jag tänkte träffa henne lite.

Jag vill verkligen börja med cambridge igen nu, önskar att vi hade råd.
Sista 10 kg ska bort, men jag får väl kämpa på det gammla vanliga viset ist=)
Verkar som om vikten stabiliserat sig nu, konstigt nog så har jag inte ens gått upp mina 2-3 vätskekilon än, kanske inte hade några såna.
Men jag har så dålig fantasi på vad man ska äta, alla recept som är nyttiga är ju så invecklade.
GI verkar vara bra, iaf för att hålla vikten.
Nu ska jag köra lite betapet, så roligt! http://www.betapet.com

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0