.....

jag tog med min gamla mamma och lena på byn, käkade glass och sen satt jag, mammsen och lillen ute och hade fikastund.

Nu sover Lucas efter massa stök och bråk, vi blir ingen bra kombination när bägge är trötta och sura.

Jag önskar att jag också kunde sova, men jag vill inte riskera att inte kunna somna i natt igen.

I mårn ska jag jobba igen, vill bara att dom här nätterna ska vara klara så jag kan jobba dagar ist, jag älskar att jobba natt, men hatar att inte kunna sova och känna mig helt slut hela tiden.

Nu måste jag börja med någon mat!


Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Jadu.. tveksamt om jag ens kommer ta ut nån hp. Går ganska bra att jobba ett tag till. Ska jobba på Blomstergården inatt, men sen blir det inge mer jobb inom vården innan förlossningen iaf. Är lite för tungt. Så kommer den sista tiden jobba på bygg å färg ist.. Men hur är det att jobba natt på hemtjänsten då? Mkt å göra? Vart håller ni hus mellan utryckningarna?

2008-07-14 @ 20:28:56
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0