.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Som vanligt är jag toktrött idag också, men vad gör det när jag har världens underbaraste unge som gör livet helt underbart=)
Idag har jocke lämnat bilen, vet inte vad vi ska hitta på.
Funderar på att åka och kolla om vagnen vi ska köpa finns, behöver även ny bilstol och så fyller min lilla bebis år så jag ska köpa lite presenter också=)
kanske blir en sån här, fast en annan färg.




Nu ska jag äta frukost.


Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Förstår det =) Jo nu är det nära. Är nu man börjar längta på riktigt =)

2008-07-17 @ 09:39:16
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0