uppdatering eller nåt

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte funnits tid och ork.
I helgen var vi iaf på stråket fredag & lördag, var riktigt roligt, Lucas var hos sin farmor fredag och på lördan ville hon att han skulle stanna en dag till eftersom dom skulle åka på semester på söndagen.
Så på lördagen var vi ute och åkte båt och sen blev det stråket igen en sväng.
Idag har vi varit i stan och donat, jocke har klippt sig och så har vi handlat lite.
Lucas har redan fått sina presenter, blev en ny vagn, regnkläder, kläder och lite smått.
Men på söndag blir det kalas, ska bli så roligt att få fira hans första födelsedag=)
I mårn ska vi på stråket igen, på fredag jobbar jag, på lördag blir det storstädning, söndag och måndag kalas....sen ska jag sova i en vecka=)
Jag är så otroligt glad att våran korv har kommit hem igen (katten) våran förra granne kom och knackade på i söndags morse för att berätta att han kommit dit, gissa om vi blev lyckliga och sprang upp för att hämta honom.
Han följde glatt med hem och har numera utegångsförbud...
Ha de gött!


Lulles nya vagn
fyllkärringar


kärlek

Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Skönt att eran misse kom till rätta =)

2008-07-31 @ 12:53:16
URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: mizzg

De är söta när de sover, de små undren vi har :)

Bra han fick utegångsförbud, hårt mot hårt ;)

2008-08-01 @ 20:23:54
URL: http://mizzg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0