bloggstopp

Ja nu bär det av, börjar flytta lite smått i mårn och resten på fredag...skönt som fasiken!
Men flytten innebär även inget internet på typ 2 veckor, jaja det går att leva med.
Så nu blir det bloggtopp ett tag, då kanske man kommer på att det finns roligare saker att gör än sitta vid datorn=)
Idag har Lucas varit med farmor och jag har packat hela dagen, skulle hämta honom vid 16, men då ville hon låna honom en stund till.
Så nu forsätter det packas.

Vägde mig i morse...-4 kg

började veckan med 70,8 och i dag väger jag 66,8

1,8 kg kvar till innan grav-vikten, men det räcker inte...mer ska bort!

Börjar blir jävligt less på mina "drinkar" nu, får dricka dom som snaps, och skölja ner med vatten.

Men nu är det bara 3 veckor kvar!

Ha det gott allihopa så hörs vi om några veckor..och för hoppningsvis några kilon mindre också...


kallt me glass          trött efter 7 timmar på              sötnos
                                                   akuten


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va kul o flytta, jag längtar tills vi ska göra det.. Va kul att du ser att du går ner i vikt..

jag får väll vara utan din uppdates då.. hihiii

kram kram..

Ps: vilka fina bilder på Lucas..!!

2008-06-03 @ 17:45:54
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Grethe

Lycka till med flytt o drinkar!

2008-06-05 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0