grattis!

Grattis till mig och smurf som fyller 22 och 23 idag.

9 i morse kom Sandra och Anki och gratulerade, sen åkte jag och Lucas och var med på besiktning av lägenheten i Nälden, surgubben gick och pillade på varenda fläck och gnällde, blev till att putsa om fönster och spis...hur gnällig kan man bli=(
Sen åkte vi till farmor och Lucas fick sig lite lunch.
Resten av dagen har vi mest varit hos smurf och tittat på när dom åt tårta, lucas fick smaka lite, men ville hellre äta banan.
Jocke kom hem med blommor och presentkort, sötgubben min<3
Lena kom med en bukett rosor
.
4 dagar kvar tills jag ska börja äta igen, känner mest ångest över att tänka på mat, men det kanske blir bättre bara jag börjar äta.
3 kg kvar till första delmålet, men det kan jag nog bara glömma...skulle ha fortsatt med ren kur om ekonomin tillåtit det.
Nu är jag trött och tänker ligga i sängen resten av kvällen, ska ha en lat-dag utan promenad idag
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: S

2008-06-20 @ 07:50:11
Postat av: Sofia

Grattis grattis.. =)

Kramar sofia

2008-06-20 @ 07:50:44
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0