jobb

Blev ingen sås alls, men keso...såå gott!
mamma kom och hälsade på en sväng i morse och drack kaffe.
Maud ringde idag och ville att jag skulle jobba massa nätter på hemtjänsten i juli och augusti, så då blir det massa jobb=) sen var jag på reursen och fixade så att jag kan skriva in när jag vill jobba framöver, hur bra som helst!
Martina och barna var här och busade en sväng, Lucas stökade ner och Melissa städade efter honom=) sötungar!
På måndag ska jag och Lucas på dagis och titta och bestämma när det blir inskolning.
I mårn ska jag gå sista dagen intro i nälden, sen kanske man kan få jobba lite där också.

Lucas har precis lagt sig, blev tidig kväll eftersom vi måste lämna han hos farmor före 7 i mårn.
Nu ska jag göra matlåda och ta en varm dusch...ha det bra!

skrutten           Lucas & momma         Melissa  Martina & Michelle


Kommentarer
Postat av: Sofia

keso e lika gott det.. hi hiih

Gud va härligt med massa jobb, det

e juh bättre betalt när man jobbar

nätter med.. =)..

o det sitter juh aldrig fel.. hihiii

Kram

2008-06-26 @ 19:47:58
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0