lördag

Jag fick sovmorgon i morse=) Sov till 9, sen fick jag kliva upp till kaffe och en kram av min älsklingskillar...kan inte bli bättre start på dagen.
Sen skulle Lucas visa mamma va duktig han blivit, så han släppte pappa och gick till mig=) sista steget for han rakt över mig och skrattade.
Inget regn har jag sett ännu, men jag vågar inte planera grillning när det ska bli regn.
Är så sugen på grillade majskolvar och svamp...får se vad vädret blir i eftermiddag.
Nu ska jag städa upp lite efter min lilla orkan...ser ut som det har gått en orkan genom hela lägenheten...allt är urrivet ur skåpen och bokhyllan...
Ha en bra kväll!
en trött kille igår kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0