uppdatering

Nu är internet tillbaka igen, tyckte det var ganska skönt att vara utan faktiskt.
Vi har flyttat till krokom och det känns såå bra, i mårn ska vi besikta lägenheten och sen är allt klart.
Jag är inne på sista vecka med cambridge och det har gått jättebra, inte fuskat en enda gång, men jag tänkte inte skriva någon ny vikt förän på tisdag när jag är klar med ren kur.
Längat mer efter öl än efter mat, men man vågar nog inte ta en öl förän jag trappat upp till hela måltider och det dröjer nog några veckor till.
Senaste veckorna och bara susat iväg, känns som om tiden går alldeles för fort nu.
I september börjar Lucas på dagis, ska bli skönt att få börja jobba igen och roligt för honom att få träffa lite andra ungar på dagarna.
Nu ska jag titta om det finns nåt annat än fotboll på tv:n, sitter 2 galningar i soffan och gormar så jag lär väl få ta på mig hörlurar=)
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att allt är bra, känns det skönt o få ha flyttat.. Hoppas att lägenheten är mysigt

o att ni kommer att trivas där.. =)

va duktig du är som har kämpat så bra.. =)



//Kramis sofia

2008-06-20 @ 07:52:42
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0