bilder

Äntligen har min nya telefon kommit, så nu har jag fått ta lite bilder igen=)

Känns som om den här dagen bara försvann, Martina kom en sväng på lunchen och sen kom Zandra som var barnvakt till en liten tjej.
Fick sms att telefonen kommit...till nälden! så jag och Zandra åkte och hämtade den och sen passade vi på att handla eftersom Lucas var hos mamma.
Faster och farmor kom förbi och sa hej en sväng.
Sen har vi mest bara slappat, Alex kom en sväng nu ikväll...han låg mest på soffan och kollade på tv..som vanligt=)
Nu skulle jag egentligen varit ute och gått, men orkar inte ikväll heller=(
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på vad som helst utom fotboll=)
Ha de gott! bjuder på lite bilder från idag..


Kommentarer
Postat av: martina

Va söta ni är :)

2008-06-25 @ 21:30:27
Postat av: Sofia

hej tjejen!

Det syns att du har gått på din kur..

Du är jättefin..

Ta det på rätt sett, du var jättefin innan med..

men på korterna så lyser det om dig..



//Många kramar Sofia

2008-06-25 @ 22:23:43
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0