Lucas första steg

Blev nåt konstigt med förra inlägget, det skulle varit publiserat tidigare idag.
Nu har jag iaf ätit min första middag,det blev kyckling, klyftpotatis, och grönsaker, men jag måste säga att mat är överreklamerat, så gott var det inte, mår illa och fick magknip=( men det var iaf roligt att laga mat.
Sandra käkade middag här och fick vara med att uppleva Lucas första steg=) han släppte bara allt och tog 2 steg, men han kastade sig ner lika fort och tyckte det var jättekul när han insåg att han faktiskt kunde gå själv, men var på tok för trött.
Hoppas han fortsätter kämpa på i mårn, ser ju så gulligt ut och han ser så lycklig ut när han klarar det själv.

Martina, melissa och michelle har varit här och busat idag, michelle hittade en kompis på 5:e våningen, dom var upp och bakade chokladbollar som dom kom ner och bjöd på.
Kom ingen telefon idag heller=( hoppas på att den kommer i mårn då iaf.
Jag vill ju få ta lite bilder på min skrutt.
Ha det gott!
får bjuda på en gamma bild så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0