midsommar

Har lekt med anki, sandra och krille idag, Jocke och Krille sprang runt och fångade flugor som 2 små pojkar, vi hade perukprovning med Jocke som fotograf=) och Sandra drack vin.
Annars har vi inte gjort mycket, och inte blir det mycket gjort ikväll heller, kanske titta på en film och vi inte hamnar på varsin sida av soffan och snarkar.
Känns så jävla tråkigt att varken kunna äta gott eller dricka en öl=( men vi ska ju kanske ha en inflyttningsfest nästa helg så jag får ta igen det då ist.
snygg-Anders kanske ska tatuera mig om jag vågar, men jag måste nog vänta till efter sommaren så jag får sola.

Känns så skönt att kuren snart är slut, mådde skitdåligt igår, svimmade 2 gånger och tänkte ge upp, men då visade vågen - 1 kg i morse så jag bestämde mig för att kämpa på sista dagarna.

Nu ska jag gå och titta till min lillskrutt och se om han somnade eller ligger och leker med nallar.

Trevlig midsommar!

det är så skönt med folk som bjuder på sig själv=)


krille                            krille & snygg-Anders


Kommentarer
Postat av: Grethe

När ska du skvallra om det totala du gått ner då?...kram

2008-06-23 @ 11:30:53
URL: http://garbo12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0