mat=)

Jaha då var det slut på ren kur idag, ska äta kyckling till middag...känns konstigt att säga att jag ska ÄTA middag=)
Vägde mig i morse och vågen visade 61, 2 kg, alltså från 70,8 till 61, 2 på 4 veckor, ska nog vara ganska nöjd, men det är ju fortfarande 10 kg kvar som ska bort.
Just nu sitter jag i försäkringskassans underbara telefonkö, var ju bara 193 före idag, måste ta bort en dag eftersom jag ska jobba på fredag.
Måste ringa dagis också, bestämma datum då vi börjar skola in min prins...lillen börjar ju bli så stor=)
Väntar på min ny telefon som lyser med sin frånvaro, vill kunna ta lite bilder igen, var länge sen jag var fotograf nu.

Vi har städat hela morgonen...eller jag har städat och Lucas har stökat ner, så fort han ser att jag lägger tillbaka i lådor och skåp så ska han ut med allt igen, sötnosen.
Nu ligger han iaf och sover efter massa stök och bråk, blir så trött på allt tjur innan han inser att han faktiskt behöver sova.
Just nu sover han bara en gång om dagen och det märks att han skulle behöva sova en snutt till, men det har han inte tid med..då kan man ju missa nåt=)
Nu ska jag ta en kaffe i det inte så givande vädret!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud vad du har varit duktigt dom här 4 veckorna! Själv skulle jag nog aldrig klara mig utan riktigt mat så länge:)

Kram

2008-06-25 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0