Sista dagen ...

Sista dagen på ren kur idag, i mårn ska jag äta den första efterlängtade/skämmande middagen=)
Var och handlade allt nyttigt jag kunde hitta idag, har 10 kg kvar att gå ner innan det känns klart, men jag får ta det efter sommaren, nu vill jag få grilla och dricka en öl.
Idag har vi träffat mamma en sväng, sen kom farmor och lånade lillen, så jag, mamma och sandra åkte på kläd-dax för att spendera lite, men hittade ingenting.
Sen kom Martina, melissa, michelle och joel på kaffe, sen kom sandra, Anki och smurf och hälsade på.
Lucas kom hem vid 6 och jag fick ge honom en puss innan jag var tvungen att åka till dvärsätt, när jag väl kom hem så skulle han sova=(
På fredag ska jag gå sista introdagen på spinnrocken, sen kanske man får börja jobba lite igen.
På lördag blir det grillning och ölning om vädret tillåter, äntligen ska jag få den där sommarölen som jag längtat efter=)
På söndag blir det nog tårta, inte för mig, men för nära och kära.

Om en månad fyller våran lilla bebis 1 år...ett helt år sedan jag gick där och vankade på bb med en enorm längtan och smärta, tiden har liksom bara sprungit iväg.
Känns så svårt att tänka sig att han är så stor, för mig är han ju en liten bebis fortfarande=)
Förstår inte vad jag gjorde med mitt liv innan jag fick Lucas, måste ha haft det otroligt tråkigt.
Nu ska jag vara lite social med Alex och älsklingen.
Natti natti!




Kommentarer
Postat av: sandy

hej... mycket folk du har hemma hos dig!!

kan man låna en?

vad fina ni va på korten!!

tack för att du finns här för mig! PUSS /grin fittan på offerdals v

2008-06-23 @ 22:44:12
Postat av: Sofia

fan va gott med en öl.. =)

den ölen va säkert den bästa du druckit nångång..

hihii.

Hoppas att ni trivs i lägenheten..

o att flytten gick bra..

o herregud va eran liten växer...

ska väll bli kul med 1 årskalas.. =)



Kramar

2008-06-24 @ 12:30:04
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0