korven

Vilken natt och vilken dag, Lucas vaknade kl 1 2 3 4 5 6...kl 6 blev det brått iväg och lämna han hos annelie, både jag och jocke började 7.
Men dagen gick jättebra, trivs så bra med både personal och boende, känns lite trist att jag inte kommer kunna jobba så mycket där just nu.
Har tagit på mig ganska många nätter, och ska jag jobba där också så blir det ingen ledig tid alls med familjen.
Lucas hade haft det bra med farmor, men blivit tjurig på eftermiddag...men vem skulle inte vara det om man fick sova en timme i stöten en hel natt=)
Smurf, Emil och lena kom och drack kaffe, Lucas stylade med att visa sig med stappliga steg=) är så roligt att han går mer och mer.
I mårn ska han till farmor igen och sova över, vi ska grilla och dricka öl, men tydligen ska det blir skitväder så kanske det blir innegrillen ist.
Längtar till måndag då vi ska på dagis och titta, bestämma tid för inskolning och få se alla barn.

Jocke följde med Smurf och Emil till huset för att lägga golv, och nu är han ute och letar efter våran lilla korven...katten alltså.
Korven har varit borta jättelänge och jag vill inte tänka på vad som kan ha hänt=(
Saknar att ha han på armen på kvällarna, nu är det bara elsa som ligger och bökar.
Hoppas han kommer tillbaka snart våran lilla korv<3
har någon sett korven?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0