god morgon!

Vilket tråkigt väder att vakna till, jag vill ha sol och värme
Min lilla prins vaknade 7 som vanligt, hade varit ok om han inte vaknat varannan timme hela natten också.
Antar att det är fler tänder på gång.
Vad händer idag då? vi ska handla lite och laga massa mat, jag satt på www.Tasteline.com hela kvällen igår och samlade recept, kan verkligen rekomendera den sidan om ni har idetorka med middagen.
Är ju helt otroligt hur mycket nyttigt och gott det finns som man aldrig har provat.
Nu ska det iaf bara vara nyttig mat framöver, jag vill verkligen inte hamna i mina gamla matvanor igen.
Just nu äter jag bara ett mål mat om dagen och 2 påsar cambridge, är skönt att verkligen se fram emot det där målet.
Idag ska jag äta middag, blir lax och potatis, med varma och kalla grönsaker.
Någon som ett tips på hur man gör en nyttig sås till fisk?
Nu ska jag ringa mamma så hon kommer ner på kaffe.
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Grethe

Ja kan ju säga att du ska ju INTE äta hollandiesås.Det är väl det fetaste du kan hitta.Gör hellere en kall på gräddfil...gräddfil e ju inte så fett.Kram

2008-06-26 @ 08:55:43
URL: http://garbo12.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men mig e det bara bra, vill börja

flytta på riktigt nu bara.. =)

Gör en sås på gräddfil, med lite citron eller lime och citronpeppar, jag tycker det blir jättegott till lax.

Kramar Soifa

2008-06-26 @ 10:58:55
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0