gårdagen

Gårdagen började med grillning och kortspel, vi hann precis äta färdigt och spela en runda innan spöregnet kom.
Sen blev det lite förfest hos oss, var egentligen inte meningen vi skulle göra nåt mer, men då tyckte joel att vi skulle dra in på maritte, så det bar av dit.
Där fick man trängas för att komma in, trängas för toabesök, trängas för öl...men roligt var det=)
Sen gick vi på kebaben och åt innan hemfärd, jag lyckades med att ramla ner från en trottoar, hoppas ingen såg mig=)
Blev en lyckad kväll iaf.

Idag har vi inte gjort alltför mycket, Annelie kom med Lucas vid halv2, då gick jag smurf och lucas ner och käkade glass.
Sen har vi mest bara surrat skit hela dagen.
Nu ska jag kolla på en film och äta glass=) jocke ska till krille och kolla på fotboll.
Ha det gott!

lite bilder från gårdagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0