jaha


Var ett tag sen nu, men har inte hänt så mycket.
Smurf och emil var just här och tog sig en kaffe, saknar att bo i krokom och kunna hälsa på smurf när man känner för det.
Saknar mamma när man känner för det...orkar inte flytta igen, men just nu saknar jag verkligen krokom och allt som hör till.
Jag är aldrig nöjd...vet inte hur många gånger jag flyttat senaste åren, men aldrig lyckas jag trivas så pass att jag stannar längre än ett år.

Börjar få sova lite på nätterna nu iaf, men Lucas tycker inte det är roligt att sova på dagen längre...jätteroliga eftermiddagar har vi just nu=/
Vi var och vägde  förra måndan, och han hade gått ner igen....vi ska väga igen på mandag och har han inte gått upp då så får dom ta prover på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0