jävla skitdag!

Vill bara få sova så det blir en ny dag...
Lucas är trött och grinig och vägrar sova, jag är trött och grinig och får inte sova.
Var hundvakt, först spydde han tv rummet...sen bajsade han överallt och lucas sprang och klampade i det onämnbara...stackar lillvovven...och stackars mig
Vi skulle försöka gå till Lucas farmor, hunden kastade sig iväg så jag höll på att välta vagnen, slutade med att vi fick gå hem...
Längtar (hem) till krokom mer och mer för varje dag...fattar inte varför vi flyttade hit
Längtar till sommaren och värme
Längar efter pappa
Längtar tills det är kväll så jag får sova!!
Kändes genast bättre när jag tittade på dom här gullungarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0