Myskväll

ikväll har jag och mitt lilla troll haft myskväll, jocke är ute med killarna och bowlar och dricker öl
Är så skönt att få ensamma kvällar ibland.
Igår var jag med Martina och drack öl, Lucas och jocke hade killkväll.
jag och Martina kom på att vi skulle minsann också ha en tjejkväll, hamnade hos patrik ist för krogen och glada var vi för de...
Sandra dundrade in hos Martina helt oväntat och ville också vara me, sen kom Lena från ingenstans...som jag inte träffat på 7 månader.
Som vanligt fick jag hänga över toan i några timmar i morse, blir så jäkla sjuk när man är ut nu för tiden...kan vara ålderrn, eller att man så sällan dricker öl.
Jag och Martina sov hos mamsen för att få sova lite, men när jag vaknade så hade jag gjort vad som helst för att få vakna till Lucas surr och bankande me nappen i spjälsängen,
Ringde jocke som fick hämta mig omedelbums, så jag fick gosa med mina älskade pojkar.
Lucas var hos farmor en stund så jag och jocke fick äta middag och spela bort lite pengar på pokermaskin=)
Nu ska jag natta!
Ha de gott!
Min älskade familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0