akuten

Igår hittade jag en knöl på Lucas arm, ringde till bvc och fick komma dit vid 10, men hon kunde inte säga vad det var.
Blev skickade till läkaren i krokom 15 som heller inte visste, skickade till akuten, där fick vi sitta i 7 timmar.
Stackars lillen som sovit 1 1/2 timme på hela dagen somnade 23 när vi äntligen fick åka hem.
På akuten gjorde dom röntgen och tog blodprover, men ingenting visade nåt, så knölen är kvar och ingen verkar veta vad det kan vara.
Antagligen en blödning sa läkarn som ringde i morse.
Farmor kom in på akuten och var där hela kvällen med oss, hon är verkligen den snällaste människan jag träffat.
Trots att han somnade 23 så var de full fart 7 i morse *gäsp* men jag fick iaf sovmorgon till halv 9 av jocke.

Idag har vi varit med joel och Melissa, var ner på byn och käkade glass...inte jag=( men pojkarna och melissa.
Har verkligen varit en skitdag, jag känner mig kraftlös och konstant irriterad på allt, antagligen för att jag inte får i mig mina 3 liter vatten och såna här dagar behöver jag dricka ännu mer.
Känner mig fortfarande inte hungrig, men längtar jättemycket efter vissa saker...men jag kämpar, tänker inte ge efter för någonting jag har hela livet på mig att göra ÄTA!
Inser nu vad man tar mat för givet, jag kommer nog ta mig tid och njuta av maten efter den här månaden...aldrig mer kasta i mig så fort att jag inte hinner känna smaken, aldrig mer hoppa över en måltid, aldrig mer äta skräpmat...då måste jag ju göra om det här=)
Kan iaf säga att allt sötsug är borta, skulle nog spy om jag åt en kaka nu.
Nog pratat om mat, nu ska jag sova och vakna i mårn som en pigg och glad människa.
ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur e det med lilen nudå?

hoppas att allt är bra.. man blev så orolig när man såg rubiken.. så jag gatt läsa inlägget

två gånger tror jag.. ha haaa

Hoppas att det går bra med det andra oxå..

Hur många dagar har du gjort..?

Kram

2008-06-01 @ 20:17:51
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0