cambridge dag 1

Ja då har jag påbörjat kuren som kommer innebära ingen mat på minst 30 dagar, känns faktiskt överaskande bra.
Började med en vaniljdrink i morde, smakade faktiskt riktigt gott, ungefär som tinad milkshake *mums* inga problem om allt är så gott.
Har redan hunnit dricka 2 liten vatten och det känns..springer ut och in på toa hela tiden, värre än en graviditet=)
Jag och lucas ska ut och gå en långpromenad sen, själva ätande kommer nog gå bra, men det är värre med motionen som måste finnas.
Jocke jobbar kväll, så jag kan inte gå ut och gå ikväll.
Nu ska jag städa och mysa med min underbara karl innan han åker och jobbar.

Vägde mig precis och vågen stog på 70.8...ja vad ska man säga, hoppas den visar lite mindre om månad iaf
Ja nu vet alla vad man väger också...tänker fortsätta skylla på att jag "nyss" fått barn=)
Ha de gott!
hjärtat...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag blir väldigt insererad av dig.. kanske ska ta mig ikragen o göra nått åt vikten.. hmm*

Lycka till med allt.. drickandet o motionen..

Kramar

2008-05-27 @ 13:04:10
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: theres

fan vad grym du är! Hoppas det här går bra för dej, Jag vet att du kommer klara det!:D

2008-05-27 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0