cambridgekuren

det är så skönt att få allt gjort på morgonen, städa, diska tvätta och allt jobbigt som måste göras, då har man resten av dagen kvar till roligare saker.
Blev ingen tripp till krokom igår, jag och Lucas bakade massa gott ist, och Martina skulle kanske komma och hälsa på idag.
Jag ska börja med cambridgekuren snart, pratade med en konsulent i förrgår och vi ska boka möte framöver.
Vi pratade lite om hur mycket jag ville gå ner och hon sa att jag skulle köra ren kur, vilket innebär att jag inte får äta en enda måltid under dom veckorna som jag kör kuren...hur ska man klara sig utan att tugga på nåt i flera veckor=)
Men det känns bra endå, ska försöka gå ner 20 kg, har 5 kg kvar till min innan grav vikt och 15 kg för mycket döfläsk=)
Så jag antar att det mest kommer var gnäll och prat om mat i min blogg framöver, men förhoppningsvis är det värt lite slit.
Vill verkligen gå ner i vikt innan vi börjar bebisverkstan igen, jag fattar inte hur jag kunde tillåta mig själv att gå upp 30 kg...det var mycket vatten och lite bebis, men det mesta var faktiskt skräpmat=/

Nu ska jag väcka jocke med lite kärlek=)
Ha det gott!
mina underbara killar

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag skulle verkligen villa komma upp o träffa er igen..ti hii

jag e inne o läser din blogg väldigt ofta.. jag brukar glömma att kommentera,.. ska bättra mig.. =).. du får gnälla hur mycket du vill.. du har mitt stöd iaf.. tänk om jag kunde ha den självdisiplinen oxå.. =).. ha det bäst..

Kramar sofia

2008-05-17 @ 15:25:44
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0